fillin' up my last week of vacation - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Saskia Thoelen - WaarBenJij.nu fillin' up my last week of vacation - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Saskia Thoelen - WaarBenJij.nu

fillin' up my last week of vacation

Blijf op de hoogte en volg Saskia

29 Maart 2013 | Japan, Matsumoto

Ik heb zo veel verschillende dingetjes gedaan de afgelopen week, dat ik bijna was vergeten een blog erover te schrijven. Dat zullen we dan ook maar meteen doen ;). Toen ik terug was van Miyajima, kon ik me de volgende dag alweer verheugen op een nieuwe editie van Tully's live. Deze keer zou ik niet mee doen, maar Taro en zijn vriendin wel, dus wilde ik er wel heen om te luisteren. Er waren verschillende bandjes bij die ik nog niet had gehoord, en ik moet zeggen dat het niveau van iedere editie steeds hoger komt te liggen, fijn, want dat geeft ook meer thrill om er aan mee te doen!
Ezure had me in het begin van de week ook al gevraagd of ik mee wilde helpen met het ontwerp voor een van de posters van de jazz club, om de club te promoten naar de nieuwe studenten toe die vanaf 1 april de campus zullen overspoelen. Dus heb ik Ezure zitten helpen met het ontwerp en de uitwerking (eigenlijk had Ezure niet echt een ontwerp, dus hadden we het mijne genomen, waar ik natuurlijk geen bezwaar tegen had). Diezelfde dag waren Raymon en nog twee andere vrienden van Priscilla ook aangekomen in Japan (ofja Matsumoto) want ze zouden een weekje blijven op visite. Ik ging dan ook met de bende mee naar Minami matsumoto die dag om wat met ze rond te hangen en kennis te maken. De avond sloten we af met een altijd welkom bezoek aan de kaiten sushi, een drukke dag was het dus. De volgende dag zou ik bij de jazz club gaan oefenen voor ons korte optreden op 1 april voor de nieuwe studenten. We zouden niet veel tijd hebben, aangezien ook andere clubs zich zouden voorstellen, dus besloten we twee liedjes te oefenen, 1 instrumentaal, en 1 vocaal. De komende weken zijn er trouwens ook verschillende sessies gepland aan het jazz lokaal voor de nieuwelingen, met wat muziek, eten en drinken. Dus ik weet al wat ik de komende maand mag doen! De dag erna ging ik weer met Priscilla en haar vrienden op pad, en besloten deze keer richting Asama te wandelen, en het schrijn waar ik niet meer geweest was sinds het Taimatsu matsuri aan het begin van mijn jaartje in Japan. De rest van de tijd heb ik natuurlijk ook nog opgevuld door te leren, te werken aan mijn thesis, dingen in orde te brengen voor het nieuwe semester, foto's te maken van de bloesems die beginnen open te gaan, enz... Vandaag heb ik nog mijn laatste oefensessie voor maandag, en dan zullen we wel zien hoe dat zal uitdraaien. Ik moet volgende week pas de 2e op school zijn voor wat uitleg, en dan de 5e weer. Dus nog een klein weekje vakantie (tussen alle Jazz voorbereidingen door, want de 27ste heb ik weer een concert, en daarvoor moeten we natuurlijk ook enkele keren oefenen).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Een verslag van mijn jaartje in Japan.

Actief sinds 01 Sept. 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 69640

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 Augustus 2013

een jaar studeren in Japan (deel 1)

Landen bezocht: