Last week of the first semester - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Saskia Thoelen - WaarBenJij.nu Last week of the first semester - Reisverslag uit Matsumoto, Japan van Saskia Thoelen - WaarBenJij.nu

Last week of the first semester

Blijf op de hoogte en volg Saskia

08 Februari 2013 | Japan, Matsumoto

Hoewel deze week aan de ene kant vol zat met dingen, was ze aan de andere kant ook heel rustig, en heb ik verschillende momenten gehad waarbij ik me echt verveelde.. Ik vraag me soms echt af wat mensen iedere dag doen als ze niet aan het leren zijn!
Maargoed.. afgelopen woensdag werden er op school de eindpresentaties gehouden van de mensen die terug naar huis vertrekken. En bij die presentaties moest ik de mensen aankondigen, en zorgen dat de vragen en het verloop van het geheel vlotjes ging, dus dat was wel leuk om te doen (aangezien veel van de presentaties best wel saai waren, en ik zo een beetje afleiding had).
Na de presentaties besloot ik dan ook om eindelijk nog eens langs te gaan bij de Jazz box, ons lokaal om nog eens wat te oefenen. Aangezien Taro en nog een paar andere jongens er op dat moment waren, eindigde het dus in een jam sessie, en dat was best aangenaam na zo'n saaie dag!
De volgende dag zou dan het afscheidsfeest gehouden worden voor diegenen die vertrekken. Het feestje was pas om 6uur 's avonds, dus ik had de hele dag nog tijd om wat andere dingen te doen, dus weer op naar de Jazz box, deze keer om alleen wat te oefenen, want dat was dringend nodig. Jammer genoeg kwam Taro na een kwartier al binnen, dus daar ging mijn prive oefensessie. Uiteindelijk hebben we nog een paar liedjes samen gedaan, dus dat was een fijne afsluiter. Vervolgens ging ik in zeven haasten weer naar huis om me te kunnen klaarmaken voor het feestje. Erg gezellig, lekker eten, veel met mensen gebabbeld, kortom een mooi afscheid. Na het feestje zouden we dan ook nog naar de Karaoke gaan (schandalig eigenlijk, dat ik nu al 5 maanden in Japan ben, en nog steeds niet naar de karaoke was!). Ook hier hebben we veel plezier gehad, tot in de late uurtjes, kortom zeker een geslaagde avond!
Overmorgen vertrek ik naar Tokyo om Stijn op te halen, en een paar daagjes Tokyo te verkennen. Vervolgens gaan we terug naar Matsumoto, waar Stijn 2 dagen zal blijven voor hij weer terug naar huis gaat. Het zal een korte periode zijn dat we weer even samen kunnen zijn, maar ik kijk er echt naar uit!

  • 08 Februari 2013 - 03:52

    Joren:

    Yo saskia, kan je eens uitkijken of je wat mensen met een beperking in tokyo ziet?

    groet,

    Joren & Creepy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Een verslag van mijn jaartje in Japan.

Actief sinds 01 Sept. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 69718

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 Augustus 2013

een jaar studeren in Japan (deel 1)

Landen bezocht: